סנדלים אורטופדיות – האם זה באמת עוזר?

סנדלים אורטופדיות – האם זה באמת עוזר?

אנשים רבים הסובלים מבעיות רפואיות שונות בכפות הרגליים (החל מבעיות אורטופדיות קלות ועד לבעיות קשות הגורמות לקשיים בתפקוד) יכולים להיעזר בסנדלים אורטופדיות עם מדרס נשלף וכך להביא להקלה ניכרת בכאבים, לטפל בבעיות ולמנוע הישנות בעיות אלו בעתיד. בין הסנדלים השונים ניתן למצוא סנדלים עם מדרסים נשלפים, אך לפני שנסביר על סנדלים אלו, נסביר מהו מדרס.

מהו מדרס?

מדרס הוא תוסף אורטופדי לנעליים, כפכפים או סנדלים אורטופדיות שנועד לייעל ולשפר את הנוחות והתמיכה בכף הרגל. הם משמשים מעין "מחסום הגנה" בין כף הרגל לסוליית הנעל ומציעים בלימת זעזועים, פיזור משקל גוף בצורה נכונה, תמיכה בקשת וכולי. אנשי מקצוע ממליצים לעתים קרובות על מדרסים לטיפול במצבים ספציפיים של כף הרגל, כגון דלקת כף הרגל, פלסטפוס, הלוקס ולגוס או בעיות פרונציה/סופינציה. על ידי שיפור יישור מנח כף הרגל והפחתת עומס, מדרסים מעודדים יציבה נכונה, מקלים על עייפות כף הרגל ומפחיתים את אי הנוחות, מה שהופך אותם למרכיב חיוני לשיפור בריאות כף הרגל והרווחה הכללית.
כמו כן מדרסים משפרים את הנוחות של הנעל ותורמים לבריאות כף הרגל, שכן עמידה לאורך זמן עלולה לגרום לכאבי גב וכאבי רגליים. באמצעות התאמת המדרסים ניתן להפחית את הכאבים בצורה ניכרת ועל ידי כך לשפר את איכות החיים באופן מיידי.
סנדלים אורטופדיות
Select an Image

מהם מדרסים נשלפים?

מדרסים נשלפים הינם בעצם רפידות נשלפות ואחד היתרונות שלהם הוא שהמשתמש יכול לבחור האם להשתמש במדרס מסוים או להחליפו באחר, כך שבנעליים מסוימות יתבצע שימוש במדרס הנשלף ובאחרות יתבצע שימוש במדרס אחר.
בנוסף, היכולת לשלוף את המדרס, מאפשרת למשתמש לאוורר ולנקות את המדרס ועל ידי כך לשמור על ההיגיינה של כפות הרגליים והפחתת הבלאי של המדרסים.
מדרסים נשלפים מהווים פתרון מצוין עבור אנשים שסובלים מבעיות שונות בכפות הרגליים וזקוקים למדרסים אשר מתאימים להם באופן אישי. כדי להתאים את המדרס לצרכים האישיים יש לאבחן את הרגל ועל האבחון להתבצע על ידי מומחה בתחום.

סנדלים אורטופדיות עם מדרסים נשלפים – להרוויח נוחות ובריאות לכף הרגל

מדרסים נשלפים אשר מתאימים לסנדלים אורטופדיות, מאפשרים נוחות ושמירה על בריאות כף הרגל גם במהלך חודשי הקיץ החמים. ומה אם היינו מספרים לכם שתוכלו שאפשר למצוא סנדל אורטופדי אשר מגיע עם מדרס נשלף ואיכותי אשר הותאם עבורו כבר בשלב הייצור?
אצלנו תוכלו למצוא מגוון נרחב של סנדלים אורטופדיות עם מדרסים נשלפים של מגוון מותגי על אירופאים בתחום האורטופדיה (Batz Hungary, Nursing Care Portugal).
סנדלים אורטופדיות של חברות אלו יספקו לך תמיכה מלאה לכף הרגל, פיזור לחצים אידיאלי ואיכות חיים בכל צעד וצעד. הסנדלים שלנו מעוצבים ואסתטיים, כך שבעת נעילתם אין צורך להתפשר על המראה וניתן ליהנות מכל העולמות - גם לשמור על

רוצים לרכוש סנדלים אורטופדיות עם מדרסים נשלפים? פנו אלינו - חברת תפן מדיקל

אחרי שהבנתם את היתרונות של סנדלים אורטופדיות, בקרו באתר שלנו ותוכלו לבחון את האפשרויות הרבות. המבחר הרחב מאפשר לכל אחד ואחת לבחור בסנדלים המתאימים ביותר עבורם, ליהנות מהם במהלך הקיץ ולהרוויח סנדלים אורטופדיות עם רפידה נשלפת איכותי שיספק אתכם לאורך זמן.
אם יש לכם שאלות, אתם מוזמנים לפנות אלינו באמצעות הטלפון, על ידי שליחת מייל או באמצעות מילוי הפרטים שלכם בטופס ההתקשרות ונשמח לעמוד לשירותכם.
אין הכתוב מהווה ייעוץ רפואי ואינו נכתב ע"י גורם רפואי מוסמך. יש להוועץ ברופא מוסמך במידה הצורך.
ט.ל.ח
Back to blog