נעליים אורטופדיות מומלצות - המדריך המלא

נעליים אורטופדיות מומלצות - המדריך המלא

נעליים אורטופדיות מומלצות – איך אפשר לבחור?

בחירת נעליים אינה עניין פשוט. הבחירה מושפעת מנוחות, עיצוב ומחיר. אך, ישנם אנשים רבים בעלי בעיות רפואיות אורטופדיות המצריכות נעליים מתאימות שיסייעו לכך -נעליים אורטופדיות. מהן נעליים אורטופדיות ואיך בוחרים נעליים אורטופדיות מומלצות?

מהן נעליים אורטופדיות ומי צריך אותן?

נעליים אורטופדיות הן נעליים בעלות עיצוב מיוחד אשר מספקות תמיכה והקלה במקרים של בעיות רפואיות בכפות הרגליים, בקרסוליים, ברגליים עצמן ואפילו בברכיים ובגב. בשונה מן נעליים רגילות, נעלים אורטופדיות מספקות תמיכה מלאה ונותנות דגש על הקלה בכאבים. חשוב לבדוק שלנעל ישנה רפידה עבה ואיכותית ומרווח רחב דיו לאצבעות כף הרגל.
ישנן בעיות רפואיות רבות הדורשות נעליים אורטופדיות ואכן נעשות שכיחות עם השנים. לדוגמה, חולי סוכרת אשר חווים פצעי לחץ וכאבים בכפות הרגליים, צריכים נעליים אורטופדיות רחבות ונוחות במיוחד. בעיות רפואיות נוספות אשר מצריכות נעליים אורטופדיות הינן פלטפוס חמור, דורבן בעקב, הבדל באורך הרגליים, בעיות יציבה ועוד בעיות נוספות. כל אלה מצריכות נעליים אורטופדיות לצורך הקלה בכאבים.
חשוב לציין, כי מדרסים אינם מהווים תחליף לנעליים אורטופדיות, אלא מהווים טיפול משלים לנעל האורטופדית.

נעליים אורטופדיות מומלצות - איך בוחרים?

בחירת נעליים אורטופדיות אינה עניין פשוט. ישנם סוגים רבים של נעליים אשר שונים בעיצובם, מחירם ואיכותם. בחירת נעליים אורטופדיות צריכה להיעשות בהתאם לאורח החיים. לדוגמה, אנשים אשר עומדים שעות מרובות או עובדים בעבודה בה הם צריכים ללכת מרחקים רבים – על הנעל להיות בעלת סוליה אלסטית שתוכל לפזר את הלחצים בצורה נכונה בכף הרגל והגפה של הנעל צריכה להיות אוורירית על מנת לכף הרגל תוכל לנשום כראוי. דוגמא לנעל כזו תוכלו למצוא על ידי לחיצה כאן.
בנוסף, ישנם שני כללי זהב בנוגע לבחירה נכונה של נעליים אורטופדיות : הקלה וסיוע לבעיה האורטופדית ונוחות. פירוט והרחבה על פרמטרים לבחירת נעליים אורטופדיות מומלצות להלן.

פתרון לבעיה אורטופדית

כלל חשוב מאוד בבחירת נעליים אורטופדיות הוא שהנעליים יקלו על הכאבים ויטפלו בבעיה האורטופדית או לא יזיקו לה. בחירת נעליים מתאימות לטיפול והקלה, צריכות להתבצע בעזרת בעלי מקצוע בתחום, אשר יודעים להתאים כל נעל לבעיה מסוימת. בנוסף , יש לציין כי ישנם נעליים אורטופדיות אשר יעוצבו במיוחד עבור בעיות

נוחות

אם הנעל לא נוחה, אז לא קונים. כלומר, גם אם הנעל אכן מטיבה עם הבעיה האורטופדית אך אינה נוחה – אין לרכוש אותה. חשוב לציין כי אין מדע מדויק לבחירת נעליים אורטופדיות, אך בנוגע לנוחות, אסור להתפשר.
יש לוודא כי ניתן להזיז את הבהונות בקלות לאחר קשירת הנעליים. כמו כן, במקרה שלנעלי ריצה או הליכה, יש למדוד את הנעליים האורטופדיות לאחר כשעתיים של פעילות (הרגל מעט מתרחבת) ודמות את הנוחות בעת פעילות. במקרה של נעל ספורט, מומלץ שתהיה גלישה מינורית של העקב כדי לא לגרום לנעילת מפרקים.

עיצוב

נעליים אורטופדיות מומלצות
Select an Image
עיצוב ונראות הנעליים הינם נושא חשוב בהחלט, ומשמש כפרמטר חשוב בבחירת הנעליים. עד לפני כמה שנים, נעליים אורטופדיות אמנם הקלו וסייעו בבעיות רפואיות אך עיצובם ונראותם, אינם הסבו רצונם של הקונים. כיום, ניתן למצוא נעליים אורטופדיות מומלצות אשר גם מסייעות בבעיות אורטופדיות וגם בעלות עיצובים שונים המסבים רצונם של אנשים רבים.
לחצו כאן על מנת להשאר מעודכנים בכל המוצרים הכי שווים של עולם האורטופדיה
אין הכתוב מהווה ייעוץ רפואי ואינו נכתב ע"י גורם רפואי מוסמך. יש להוועץ ברופא מוסמך במידה הצורך.
ט.ל.ח
חזור לבלוג