נעליים אורטופדיות לעמידה ממושכת

נעליים אורטופדיות לעמידה ממושכת

נעליים אורטופדיות לעמידה ממושכת

הנעליים שאנו נועלות הינן חלק בלתי נפרד מההופעה שלנו, ובנוסף, הן משפיעות מאוד  על ההרגשה שלנו. במאמר זה נסביר מעט על החשיבות הרבה של בחירת נעליים אורטופדיות שמתאימות לעמידה ממושכת, כאשר הזרקור יופנה אל נשים.
לא מעט נשים נועלות נעליים שאינן נוחות במשך שעות ארוכות, זאת על מנת לייצר הופעה מרשימה, יחד עם זאת, חשוב לדעת כי היום ניתן למצוא מגוון נעליים יפות ונוחות וליהנות משני העולמות - גם להיראות מצוין וגם לבצע את כל מטלות היום בלי להזיק לגוף.

עמידה ממושכת - מה היא דורשת מהגוף?

 הקושי בעמידה ממושכת נובע מאברי הגוף וכמות השרירים שצריכים לעבוד כדי שהאדם יעמוד זקוף. פעולת העמידה דורשת מעורבות של מערכת העצמות (בין היתר עמוד השדרה), שרירים שונים, כמו למשל: הרגליים והבטן, וכמובן שעמידה ממושכת דורשת מאמץ רב מכפות הרגליים. יצירת לחצים משתנים על כפות הרגליים עשויה להכביד עליהן.
נעליים אורטופדיות לעמידה ממושכת
Select an Image

 למנוע נזקים על ידי נעילת נעליים אורטופדיות

חשוב להבין שאמנם יש נשים שמסוגלות לנעול נעליים לא נוחות במשך יום שלם, אך רוב הנשים יחושו כאבים ברגליים ויבחינו בהשפעות שליליות רבות, כמו למשל: לחץ על הבהונות, תחושה שהנעליים הדוקות מדי ולחצים על העקבים.
נעילת נעליים לא נוחות עלולה גם לעלות את הסיכון להיווצרות נקע, לגרום להתפתחות של ציפורניים חודרניות, הלוקס ולגוס ולהזיק לגב התחתון.
נעילת נעליים שאינן נוחות עשויה לפגוע בבריאות ובשגרת היום של האשה ואין שום סיבה לנעול את הנעליים הללו כאשר ניתן לבחור בנעליים אחרות אשר ייטיבו עימה. בחירה בנעליים אורטופדיות ייעודיות לעמידה ממושכת תסייע במניעת נזקים. נעליים נוחות יתמכו ברגליים ויקלו על ההליכה והעמידה.

תפן מדיקל - לנעול נעליים נוחות ואיכותיות שמקלות על העמידה וההליכה

לשמחתן של נשים רבות, היום ניתן למצוא מגוון נרחב של נעליים אורטופדיות נוחות וייעודיות לעמידה ממושכת, ובמידה שאתן מחפשות נעליים שכאלו, תוכלו לפנות אלינו, תפן מדיקל ולרכוש לעצמכן נעליים נוחות ומעוצבות.
אנו מציעים ללקוחותינו נעליים מגוונות, ביניהן: נעלי אופנה אורטופדיות, סנדלים וכפכפים נוחים ותמיד שמחים לסייע ולייעץ ללקוחותינו על מנת לסייע להם לבצע את הבחירות הנכונות ביותר עבורם.
אתן מוזמנות לעיין באתר שלנו, לבחון את מבחר הנעליים ולשאול כל שאלה. תוכלו ליצור איתנו קשר באמצעות הטלפון, על ידי שליחת מייל או על ידי מילוי הפרטים שלכן בטופס ההתקשרות ונחזור אליכן בהקדם.
אין הכתוב מהווה ייעוץ רפואי ואינו נכתב ע"י גורם רפואי מוסמך. יש להוועץ ברופא מוסמך במידה הצורך. 
ט.ל.ח
Back to blog