כאבים בכפות הרגליים? זה הפתרון

כאבים בכפות הרגליים? זה הפתרון

כפות הרגליים שלנו נושאות את כל משקל גופנו מידי יום ומאפשרות לנו לבצע את כל הפעולות שאנו מבצעים, על פעולות אלו איננו חושבים יותר מדי. יחד עם זאת, רבים . מאיתנו אינם נותנים לכפות הרגליים את הכבוד המגיע להן על ידי נעילת נעליים אורטופדיות, וחבל מאוד שכך.
כאבים בכפות הרגליים ובברכיים הם תוצר ישיר של יחס לא הולם לכפות הרגליים. כדי להעניק לכפות הרגליים את התמיכה הנכונה והנחוצה, בעיקר במקרים בהם האדם עובד בעבודה הדורשת ממנו לעמוד פרקי זמן ארוכים (כמו למשל: אחים ואחיות, רופאים ורופאות, נותני שירות מקצועי בנישות השונות (חייב להתאים להן את הנעל הנכונה ונחוץ לנעול נעליים אורטופדיות.
יחס הולם לכפות הרגליים ודאגה לבריאותן הינם חשובים ביותר לתפקוד תקין של הגוף. 
לחצו כאן והשארו מעודכנים בכל העדכונים והמבצעים הכי שווים שיש

מהם הנזקים העלולים להיגרם בשל נעילת נעליים שאינן אורטופדיות לאורך זמן?

הגורם המרכזי שבגללו רצוי לנעול נעליים אורטופדיות מגילאים צעירים הוא שהקפדה על כך עשויה לסייע במניעת נזקים בעתיד.
כפי שצוין - כפות הרגליים נושאות את משקלו של הגוף וכאשר אנשים עומדים לאורך זמן רב ונועלים נעליים שאינן אורטופדיות עלולות להיווצר בעיות שונות. 
נעילת נעליים שאינן אורטופדיות עלולה לגרום להיווצרות של יבלות ועיוותים בכף הרגל, לפגוע בזרימת הדם, לגרום לכאבי רגליים, לגרום לבעיות גב ואף לגרום לנזק בעצבים, נזק זה עלול להיווצר בשל נעילת נעליים לוחצות. על ידי נעילת נעליים אורטופדיות ניתן להגן על כפות הרגליים מפני בעיות בריאותיות רבות, לייצר זרימת דם תקינה בכפות הרגליים ולמנוע תחושת עייפות וכאבים. כל כך קל לשמור על בריאותן של כפות הרגליים - פשוט לנעול נעליים אורטופדיות

אילו נעליים אורטופדיות מומלצות?

כאשר בוחרים נעל אורטופדית חשוב שלנעל תהיה רפידה איכותית ועבה התומכת בכף הרגל ומשרה עמידה נוחה ובטוחה. כמו כן חשוב שהחלק הקדמי של הנעל יהיה רחב ומרווח דיו על מנת שלא ייווצר לחץ באצבעות.

לרכוש נעליים אורטופדיות נוחות, איכותיות ומעוצבות זה קל וזמין מתמיד

אצלנו בתפן מדיקל ישנו מגוון רחב של נעליים אורטופדיות, של החברות המובילות באירופה – החל מפורטוגל והונגריה ועד צרפת וגרמניה. בזכות המגוון הרחב והאיכותי של הנעליים האורטופדיות שלנו אנו יכולים לתת מענה רחב למנעד הבעיות האורטופדיות. תוכלו למצוא אצלנו כפכפים אורטופדיות, נעלי נוחות לנשים, סנדלים אורטופדיות ונעלים איכותיות שיקלו על הכאבים שלכם באופן מידי 
אתם מוזמנים לעיין במבחר הנעליים האורטופדיות המופיעות באתר שלנו ואף לפנות אלינו ולקבל ייעוץ מקצועי ע"י פנייה טלפונית, או שליחת מייל.
נעליים אורטופדיות
Select an Image
נשמח לעמוד לשירותכם ולסייע לכם לשמור על הבריאות, למנוע בעיות בריאותיות עתידיות, לטפל בבעיות בריאותיות קיימות ולהרגיש נפלא.
לצפייה בנעליים האורטופדיות של המותג ההונגרי Batz
לצפייה בנעליים האורטופדיות של המותג הצרפתי Chausse Mouton
  לצפייה בנעליים האורטופדיות של המותג הפורטוגלי Wock
לצפייה בנעליים האורטופדיות של המותג הפורטוגלי Nursing Care
לחצו כאן והשארו מעודכנים בכל העדכונים והמבצעים הכי שווים שיש
Breelite BLACK
₪429₪470
Breelite GOLD
₪429₪470
Breelite GREY
₪429₪470
Breelite LIGHT GREY
₪429₪470
אין הכתוב מהווה ייעוץ רפואי ואינו נכתב ע"י גורם רפואי מוסמך. יש להוועץ ברופא מוסמך במידה הצורך. 
ט.ל.ח
Back to blog