איך לבחור נעלי נוחות לנשים - המדריך המלא

איך לבחור נעלי נוחות לנשים - המדריך המלא

איך לבחור נעליים נוחות לנשים?

המשפט: "כשנוח לנו אנו הכי יפות" הינו נכון למדיי. כשאנו לובשות בגדים נוחים אנו מרגישות קלילות ונוח לנו לבצע שלל פעולות שביגוד שאינו נוח לא מאפשר לנו.
תחושת הנוחות שלנו מושפעת מאוד גם מהנעליים שאנו נועלות. נעלי נוחות שאוחזות את כפות הרגליים שלנו היטב אך לא לוחצות, עשויות מחומרים איכותיים שאינם גורמים לשפשופים ומסייעות ליציבה שלנו, יכולות לשנות את כל מצב הרוח שלנו.
בחלק מהמקרים ישנו צורך מיוחד בנעילת נעליים נוחות, שכן ישנם מקצועות שונים שדורשים זאת. אחיות שעובדות בבתי חולים למשל, עומדות על הרגליים ומתהלכות בין המטופלים במשך שעות ארוכות. גם מלצרים עוסקים בעבודה שדורשת עמידה ממושכת והליכה רבה, ואלו הם כמובן רק חלק מהמשרות שדורשות זאת, ובשל כך, מחייבות את העובדים לנעול נעליים נוחות שיאפשרו להם לשמור על כפות הרגליים ועל בריאותם הכללית. מעבר לכך, ישנן נשים פעילות ביותר שמבצעות שלל פעולות במהלך היום, גם נשים אלו זקוקות לנעליים נוחות.
הבשורות המשמחות הן שהיום ניתן למצוא שלל נעליים נוחות לנשים בלי להתפשר על המראה של הנעליים. בין מגוון האפשרויות הקיימות ניתן למצוא למשל: נעלי אחיות, סנדלים וכפכפים אורטופדיות שהופכים את ההתנהלות לפשוטה ונוחה ומסייעים בשמירה על בריאות כף הרגל.
נעלי נוחות אורטופדיות
3 טיפים לבחירת נעלי נוחות לנשים
במידה שאתן מעוניינות לרכוש נעלי נוחות, חשוב שתתייחסו למאפיינים שונים של הנעל, להלן 3 מאפיינים שמשפיעים אל רמת הנוחות של נעליים:
1.     תמיכה במלאה בכף הרגל – כאשר רוכשים נעלי נוחות אורטופדיות סוליית הנעל תהיה בעלת מבנה אנטומי התומך באופן מלא בכף הרגל. כמו כן לרוב הנעליים האורטופדיות ישנה רפידה נשלפת עבה המיועדת לבלום זעזועים ולתמוך באופן אידיאלי במבנה כף הרגל.
2.     חומרים איכותיים – כאשר מתלבטים איזו נעלי נוחות כדאי לרכוש חשוב לבדוק את החומרים ממנה עשויה הנעל. חומרים גלם איכותיים עשויים להאריך את חיי הנעל ולשמש אתכן בצורה איכותית ונוחה יותר.
3.     אחיזה נכונה בקרקע - יש סנדלים או כפכפים שדורשים מהגוף או מכפות הרגליים לתמוך בנעל, כאשר המצב צריך להיות הפוך – הנעל עצמה צריכים לתמוך בגוף ובכפות הרגליים. כדי לבחור בנעל נוחה שתומכת בגוף ובכפות הרגליים, יש לוודא שהעקב של הנעל מתאזן עם השיפוע של כפות הרגליים. כמו כן, יש לוודא שהעקב מתאזן עם הסוליה על משטחי ההליכה השונים.
במידה שאתן מעוניינות לרכוש נעליים נוחות שיסייעו לכן לשמור על בריאותכן בלי להתפשר על המראה האסתטי, אתן מוזמנות לעיין באתר שלנו - תפן מדיקל ולמצוא מגוון נרחב של נעליים נוחות לנשים. תוכלו למצוא אצלנו למשל: כפכפים אורטופדיים, סנדלים אורטופדיות, נעלי אופנה וספורט ונעליים נוספות שיסייעו לכן להרגיש נפלא במהלך היום. אם יש לכן שאלה או אם אתן מעוניינות לבצע רכישה, אתן מוזמנות לפנות אלינו ונשמח לסייע לכן.

 אין הכתוב מהווה ייעוץ רפואי ואינו נכתב ע"י גורם רפואי מוסמך. יש להוועץ ברופא מוסמך במידה הצורך.
ט.ל.ח
Back to blog