נעליים אורטופדיות

התפקיד האמיתי של נעליים אורטופדיות

כפות הרגליים שלנו נושאות את משקל הגוף שלנו במרבית שעות היום. אנו עומדים, קופצים, רצים ורוקדים. יש ימים שאנו צועדים אלפי צעדים ביום. אבל האם עצרתם לשאול כיצד שומרים על כפות הרגליים? אלו מבנינו שעושים ספורט אף מאמצים את כפות הרגליים יותר מהממוצע – במהלך כל צעד כף רגלנו נשחקת עקב העומס העצום של נשיאת משקל גופנו. גם אם כרגע ההשלכות אינן נראות, הן לא יאחרו לבוא – החל מכאבי רגליים ועד שחיקת סחוס וכאבי גב.

החשיבות לנעילת נעליים אורטופדיות היא מזמן לא אפשרות שאפשר לוותר עליה. היא פשוט חובה.

1. האנטומיה של אי נוחות בכף הרגל:

לפני שנחקור את היתרונות של נעליים אורטופדיות, חשוב להבין את הבעיות הנפוצות שמטרידות את כפות הרגליים והגב שלנו. על פי האגודה האמריקאית לרפואה פודיאטרית (APMA), כ -77% מהאמריקאים חווים כאבים בכף הרגל בשלב כלשהו בחייהם. יתר על כן, 58% מאותם אנשים מדווחים כי לכאב יש השפעה משמעותית על חיי היומיום שלהם.

2. ההשפעה של בחירות נעליים אופנה שאינן אורטופדיות:

אחד הגורמים המובילים לאי נוחות בכף הרגל הוא נעילת נעליים שאינן אורטופדיות ולא מתאימות למבנה כף הרגל שלנו. החל מנעליים צרות הפוגעות ביציבה ובאצבעות כף הרגל ועד נעליים כבדות ולא פרופורציונליות אשר מכבידות ומקשות על ההליכה.

בואו נכיר מההשפעות של נעלים שאינן אורטופדיות:

  • דלקת ברצועה הפלנטרית
  • נפיחויות ובצקות
  • הלוקס ולגוס
  • דורבן

3. הכירו את היתרונות של נעליים אורטופדיות

הן תוכננו במיוחד כדי לספק תמיכה אופטימלית ולהקל על הלחץ על כפות הרגליים והגב. הכרת התכונות הארגונומיות של נעליים אלה חיונית להערכת ההשפעה שלהן

  • תמיכה בקשת כף הרגל: 70% מהאנשים חווים הקלה בכאבי כף רגל הקשורים לקשת כאשר הם נועלים נעליים אורטופדיות (Journal of Foot and Ankle Research).
  • עליים אורטופדיות מפחיתות את הסיכון לפתח בעיות הקשורות לקשת ב -50% (האגודה האמריקאית לרגל אורתופדית וקרסול).
  • נעליים אורתופדיות מפחיתות את הסיכון לעייפות כף הרגל ב-75% במהלך עמידה ממושכת או הליכה (Journal of Foot and Ankle Research).

4. בחירת הנעל הנכונה

חשוב לבחור את הזוג הנכון שעונה על הצרכים הספציפיים שלך. גורמים כגון סוג כף הרגל, רמת הפעילות ותנאי כף הרגל הקיימים אמורים להשפיע על החלטתך.

95% מהאנשים אשר נעלו נעליים אורטופדיות דיווחו על שיפור משמעותי בנוחות ובבריאות הכללית של כף הרגל (American Orthopedic Foot & Ankle Society).

השקעה בנעליים אורטופדיות היא לא רק עניין של נוחות; זוהי החלטה אסטרטגית לשמירה על בריאות כפות הרגליים והגב. הנתונים והאחוזים אשר הוצגו רק מחזקים את ההשפעה הבלתי מעורערת של נעליים אורטופדיות על הקלה על כאבי כף הרגל, שיפור היציבה והפחתת הסיכון לבעיות גב.

רוצים להיכנס לעולם של נוחות? הפכו את הנעליים האורטופדיות לחלק בלתי נפרד מחייכם

תוכלו להתרשם ממגוון נעליים אורטופדיות מומלצות באתר שלנו, הרגליים והגב שלכם יודו לכם על כך.

גם אתם רוצים להתפנק? כנסו עכשיו לחנות האונליין שלנו ותהנו ממגוון נעליים איכותיות וממשלוח מהיר עד פתח הדלת

רוצים להיות ראשונים לקבל הנחות ומבצעים? בואו להיות חברים שלנו בפייסבוק

לקבל 10% הנחה מיידית לרכישה באתר הצטרפו בחינם למועדון החברים שלנו!

Back to blog